دو شنبه 28 مهر 1404

سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی و درمانی و دارویی  در سراسر کشور است.

سامانه رسیدگی به درخواست های مردمی  190 دارای داخلی های زیر است:

  • طرح شکایت و مشکلات مربوط به اورژانس 115
  • ارائه مشکلات در زمینه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و طب کار
  • دریافت مشاوره دارویی یا اعلام مشکلات تامین دارویی 
  • طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار
  •  طرح شکایات دریافتی پزشکان یا مراکز بهداشتی درمانی
  •  پس از طرح موضوع ، از اپراتور سامانه، یک کد رهگیری دریافت می‌شود. با این کد می‌توان جوابیه شکایت را پیگیری کرد.
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-